دوره تدبر در قرآن کریم – رمضان‌المبارک ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم

لِکُلِّ شَیْ‌ءٍ رَبِیعٌ وَ رَبِیعُ الْقُرْآنِ شَهْرُ رَمَضَان

هر چیزی را بهاری است و بهار قرآن ماه رمضان است.

مژده مژده

👈 برای همه کسانی که دوست دارند فصل جدیدی در رابطه با قرآن کریم فراروی خودشان باز کنند و آنگونه که باید سرسفره قرآن بنشینند.

✅ این بهار بی‌نظیر قرآنی که با بهار طبیعت همراه شده، بهترین فرصت برای یک آغاز است. آغاز یادگیری «تدبر در قرآن»

🌐 با رونمایی از سامانه تدبرآموز در این ماه مبارک امکان شرکت در دوره‌های آموزشی تدبر در قرآن برای همه در هر شرایط زمانی و مکانی و شغلی و تحصیلی و… فراهم شده است.

🌐 در سامانه تدبرآموز یک دوره از تدریس استاد علی صبوحی در سوره های سطح یک تدبر بارگذاری شده است که گذراندن آن از هر جهت آسان است.

👈 کل دوره سطح یک تدبر به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در طول یک ماه به‌ راحتی آن را ببینید و دوره را کامل کنید. این دوره شامل سوره‌های «انشقاق تا ناس» است که یک جلد از کتاب‌های آموزشی تدبر به آن اختصاص دارد.

🎞 برای هر شخص یک پنل اختصاصی در سامانه ایجاد می‌شود؛ که در هر ساعتی از شبانه‌روز که امکانش را داشته باشد و بخواهد، می تواند آن را ببیند و سر کلاس بنشیند.

✍ در پایان دوره با یک آزمون ساده می توانید گواهی معتبر آموزش سطح یک تدبر را از مؤسسه تدبر در کلام وحی دریافت کنید.

💳 ضمناً کل دروه بدون دریافت هزینه برگزار می شود و تمام هزینه های آن توسط حامیان نهضت تدبرآموزی تأمین شده است.

شما هم می توناید با حمایت های مالی خود با مراجعه به سامانه نهضت تدبر آموزی در ثواب این دوره ها سهیم باشید:

💳 تنها هزینه‌ای که شما پرداخت می کنید، مربوط به خرید کتاب دوره است که با عنوان: “تدبر در قرآن کریم – جلد ششم شامل سوره های انشقاق تا ناس” در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

🌐 برای علاقه مندان به مباحثه در فضای مجازی، کلاس هایی در نظر گرفته شده که این کلاس ها توسط استادیاران موسسه تدبر در کلام وحی در محیط اسکای روم برگزار می شود. لازم است متقاضیان این مباحثات در قسمت انتهایی فرم ثبت گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

📚 برای استفاده از محتوای این دوره دو نوع کتاب وجود دارد:

۱- کتاب همراه با استناد و استدلال: این کتاب جهت استفاده کسانی آماده شده است که قصد دارند تدبر را به شکل تخصصی تر دنبال کنند و در آینده در دوره های تربیت مربی شرکت کنند.

۲- کتاب فراگیر یا عمومی: این کتاب جهت استفاده کسانی آماده شده است که فقط قصد آشنایی با معارف سوره ها را دارند و متن ساده شده ای از کتاب همراه با استناد و استدلال است.

لینک خرید نسخه چاپی و نسخه الکترونیک این کتاب ها در انتهای همین پیام آمده است.

جهت آشنایی بیشتر با تدبر و مؤسسه تدبر در کلام وحی به کانال این موسسه در پیام رسان ایتا مراجعه کنید.

مهلت ثبت نام: تا تکمیل ظرفیت

keyboard_arrow_up